8.7
Wij scoren een:
Contact
 
0320 - 280 665
 
 
0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Alle Categorieen

 
Toegevoegd aan uw winkelwagentje
Toegevoegd aan uw winkelwagentje
Inhoud winkelwagentje
Afrekenen
naar overzicht winkelwagentje

Retourneren tot 14 dagen

Ik wil iets retourneren, wat is de retourneerprocedure van Kwaliteitparket?

Indien u niet tevreden bent over een artikel kunt u één van de onderstaande formulieren invullen en het product retour sturen. 

Neemt u voor het retour zenden contact op met onze klantenservice, bel naar 085-0600320 en mail naar info@kwaliteitparket.nl en wij versturen u wanneer retourneren mogelijk is het retourformulier en juiste retouradres.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? Binnen twee weken na ontvangst van de producten of na ontvangst van uw mededeling dat u de aankoop wenst te ontbinden, wordt uw geld teruggestort

Sommige leveranciers rekenen retourkosten, deze zullen wij moeten doorberekenen. De verantwoordelijkheid en de kosten van het retourzenden komen voor uw rekening, tenzij anders overeengekomen is (bijvoorbeeld; in geval van gebreken). Wanneer u de bestelling ongefrankeerd retourneert aan ons, zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen. De aan ons betaalde Verzendkosten worden veelal vergoed, met uitzondering van de verzendkosten welke u maakt voor het terugsturen. 

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Nee, U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen (soms 30 dagen) na ontvangst te retourneren of melding te maken dat u de producten wilt retourneren. Indien u vooraf aangeeft de aankoop te herroepen dient u de producten binnen 14 dagen na deze mededeling daadwerkelijk aan ons te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen

1. Check altijd eerst of het product niet is uitgezonderd van het recht van retour en of hier kosten aan verbonden zijn. Producten als olie, lak, lijm, primers, egalines, producten met chemische bestandsdelen hebben, afgewerkte plinten, commisieorders, op maat gemaakt vloeren en andere maatwerk producten kunnen zijn uitgesloten van het retourrecht en worden niet teruggenomen. Indien u verder bent gegaan dan nodig is om te beoordelen of u het product wenst te behouden, kunnen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan aan u doorbereken. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100% van de aankoopwaarde. 
2. Vraag het retourformulier aan via de mail info@kwaliteitparket.nl en geeft u aan welke producten u retour wilt sturen.
3. Stuur het product zo compleet mogelijk retour. Dit wil zeggen inclusief de verpakking en alle accessoires.
4. Verpak het product zodanig dat het tijdens het transport naar ons toe niet beschadigd kan worden. Producten welke bij binnenkomst beschadigd zijn worden niet aangenomen en/of niet vergoed.
5. Stuur de volgende documenten mee: Stuur met de producten een duidelijk verklaring mee waaruit blijkt of de de aankoop wenst te ontbinden (gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht) of dat u de producten wenst te ruilen). Wij verzoeken u vriendelijk hierbij ook een reden van retour op te geven. Alle gegevens kunt u invoeren op het retourformulier.
6. Stuur het product binnen uiterlijk 14 dagen na mededeling naar ons 
7. U dient de zending zelf voldoende en juist te frankeren. Kwaliteitparket.nl kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor het niet ontvangen hebben van uw zending.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?

Dit is helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling terug brengen naar een afhaallocatie?

Ja, mits uw retouraanvraag is goedgekeurd.

Kan ik mijn bestelling terug brengen naar een andere afhaallocatie?

In sommige gevallen is dit mogelijk. Informeer per product naar de mogelijkheden.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen! Bel naar 085-0600320 of mail naar info@kwaliteitparket.nl. Wanneer u het product heeft beschadigd kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

Heeft u een retouradres?

U kunt producten terugbrengen of retourneren bij één van onze retoursadressen. Niet alle producten kunnen teruggebracht worden naar alle afhaallocaties. Maakt u hiervoor een afspraak met onze klantenservice, bel naar 085-0600320 of mail naar info@kwaliteitparket.nl.

Terugbetaling

Wij betalen uw het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending) zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 5 werkdagen terug nadat de producten binnen zijn. De kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de consument. Binnen twee weken na ontvangst van de producten of na ontvangst van uw mededeling dat u de aankoop wenst te ontbinden, wordt uw geld teruggestort

Hier vindt u meer klantenservice informatie over uw bestelling en retourmogelijkheden