8.7
Wij scoren een:
Contact
 
0320 - 280 665
 
 
0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Alle Categorieen

 
Toegevoegd aan uw winkelwagentje
Toegevoegd aan uw winkelwagentje
Inhoud winkelwagentje
Afrekenen
naar overzicht winkelwagentje

Bezorging of Afhalen

Kwaliteitparket leveringen vinden plaats met PostNL, partnerleveringen of eigen transportmogelijkheden.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen en hoe snel wordt er geleverd?

De verzendkosten en levertijden variëren per methode en land:  Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW.
Wij doen er alles aan om u een voordelige en in sommige gevallen gratis levering te garanderen.

Waar kan ik producten afhalen? Waar vindt ik afhaallocaties.

Kleine producten verzenden kunnen wij via PostNL naar het dichtstbijzijnde postkantoor zenden. Voor grootte, lange of zware producten als vloeren en plinten werken wij samen met verschillende fabrieken en groothandels. Diverse producten worden zelf geimporteerd. Niet alle producten kunnen bij alle afhaallocaties worden afgehaald. Neemt u hiervoor even contact op. Hier vindt u onze afhaallocaties.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De levertijden worden omschreven op de productpagina's. Hiernaast wordt in de voorraadbalk een indicatie gegeven van het aantal producten die er besteld kunnen worden.

Word ik automatisch geïnformeerd wanneer de levertijden veranderen?

Wij proberen u zo goed mogelijk te informeren wanneer een product niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden. U wordt per telefoon en/of email op de hoogte gebracht.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice: bel naar 085-0600320 of mail naar info@kwaliteitparket.nl

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

U kunt uw bestelling volgen op uw accountpagina. Op het moment van verzending ontvangt u in de meeste gevallen een Track and Trace. Op deze manier kunt u precies zien wat de status van uw bestelling is en waar het pakketje zich bevindt. Circa 30 tot 120 minuten voor levering ontvangt u een SMS bericht op uw mobiele telefoon met een indicatie van de levertijd(mits doogegeven).

Wie levert mijn bestelling?

De transporteur van onze producten zijn als volgt ingedeeld.

  • Pakketten: Pakketten worden verzonden door de PostNL.
  • Transport : Levering door partner, Eigen logistiek

Pakketten

De meeste pakketleveringen vinden plaats met PostNL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Mocht er niemand aanwezig zijn dan kan het pakketje aangeboden worden aan de buren. Tip: U kunt uw bestelling ook op uw werk laten afleveren, dan weet u zeker dat u het snel ontvangt.
PostNL bezorgt op onderstaande tijden:
- Maandag tot vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur.
- Zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur.

Transport

Alle leveringen onder de categorie Transport worden door eigen logistiek verzorgd. Wij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Mocht er niemand aanwezig zijn dan kan de levering niet worden aangeboden aan de buren.
Wij bezorgen op onderstaande tijden:
- maandag t/m zaterdag: van 08:00 tot 17:00 uur.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Wij kunnen wij door middel van onze eigen transportvoorzieningen de producten leveren op het tijdstip dat u wilt. Hiernaast kunt u de gewenste dag van levering aangeven als opmerking tijdens het invullen van uw order.

Hier vindt u meer klantenservice informatie over Bestellen en Bezorging