8.5
Wij scoren een:
Contact
 
0320 - 280 665
 
 
0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Alle Categorieen

 
Toegevoegd aan uw winkelwagentje
Toegevoegd aan uw winkelwagentje
Inhoud winkelwagentje
Afrekenen
naar overzicht winkelwagentje

Klachten

Hoe verwerkt Kwaliteitparket uw klacht?

Wij van Kwaliteitparket hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent en dat u tevreden over ons kunt praten. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen binnen 24 uur. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Hoe dien ik een klacht in?

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@kwaliteitparket.nl of schriftelijk een klacht te versturen naar:

Parketwinkel.nl
T.a.v. Supervisor Klantenservice Kwaliteitparket
Botter 18-02
8232JJ, Lelystad
085-0600320

Hoelang kan het duren voordat ik bericht terug krijg?

Wij brengen u doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen. Bij Kwaliteitparket ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord.

Hier vindt u meer klantenservice informatie over Service en Garanties