U heeft geen producten in uw winkelwagen.
Wij van Kwaliteitparket hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent en dat u tevreden over ons kunt praten. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen binnen 24 uur. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.
Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@kwaliteitparket.nl of schriftelijk een klacht te versturen naar:
Parketwinkel.nl
T.a.v. Supervisor Klantenservice Kwaliteitparket
Kolkweg 20-29
8243PN, Lelystad
085-0600320
Wij brengen u doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen. Bij Kwaliteitparket ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord.