8.6
Wij scoren een:
Contact
 
0320 - 280665
 
0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Alle Categorieen

 
Toegevoegd aan uw winkelwagentje
Toegevoegd aan uw winkelwagentje
Inhoud winkelwagentje
Afrekenen
naar overzicht winkelwagentje

Klachten

Hoe verwerkt Kwaliteitparket uw klacht?

Wij van Kwaliteitparket hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent en dat u tevreden over ons kunt praten. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen binnen 24 uur. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Hoe dien ik een klacht in?

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@kwaliteitparket.nl of schriftelijk een klacht te versturen naar:

Woodpoint Nederland
T.a.v. Supervisor Klantenservice Kwaliteitparket
Industrieterrein Noordersluis
Bolderweg 72A
8243 RD Lelystad

Hoelang kan het duren voordat ik bericht terug krijg?

Wij brengen u binnen 1 tot 2 dagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen. Bij Kwaliteitparket ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord.

Klachten over onze producten, diensten of onze service

Binnen 3 maanden nadat wij uw klacht geheel of gedeeltelijk hebben afgewezen, dan wel ongegrond
hebben verklaard, kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel:

Geschillencommissie Thuiswinkel

Postbus 90600
2509 LP DEN HAAG
www.sgc.nl

 "U kunt deze ook voorleggen via het Europees ODR Platform

Hier vindt u meer klantenservice informatie over Service en Garanties