9
Wij scoren een:
Contact
 
0320 - 280665
 
0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Alle Categorieen

 
Toegevoegd aan uw winkelwagentje
Toegevoegd aan uw winkelwagentje
Inhoud winkelwagentje
Afrekenen
naar overzicht winkelwagentje

Garantie en Reparatie

Uiteraard heeft u na het zichttermijn van 30 dagen, garantie op vrijwel alle producten(ondervloeren, lijmen, plinten, afwerkproducten alle toebehoren uit het Kwaliteitparket assortiment.

1. Artikel defect ontvangen

Heb je een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 30 dagen? Meld je klacht hier en je ziet direct wat je het beste kunt doen.Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.

2. Artikelklacht melden

Klacht of defect binnen garantie

Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Kwaliteitparket. Mogelijk verwijzen wij je naar de servicedienst/helpdesk voor een snellere afhandeling. Servicemedewerkers die technische kennis hebben over het specifieke apparaat en/of merk helpen jou dan bij het oplossen van de artikelklacht. Uiteraard zijn wij verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van de klacht. Vaak vind je voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk.  Vind je in de gebruiksaanwijzing geen oplossing voor jouw klacht, meld je klacht hier en je ziet direct wat je het beste kunt doen. Voor een snelle afhandeling vragen we je de afleverbon en artikelgegevens alvast op te zoeken.

Klacht of defect buiten garantie

Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan, dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht. Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als je het product een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en je dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Of je hebt een product al lange tijd gebruikt en je krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we jou hier vooraf over. Meld je klacht hier en je ziet direct wat je het beste kunt doen. Voor een snelle afhandeling vragen we je de afleverbon en artikelgegevens bij de hand te houden.

3. Garantieperiode

Heb je bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. De hieronder getoonde garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet.

Ten minste 12 maanden garantie

Kwaliteitparket geeft minimaal 12 maanden garantie op alle artikelen die je bij ons koopt. 

5 tot 25 jaar vloergarantie

Op vloeren als laminaat, parket en PVC vloeren (met uitzondering van diverse merken) bieden we zelfs 5 tot 25 jaar volledige garantie. Er staat een garantielogo bij de artikelen met 5, 10, 15, 20 of 25 jaar garantie. Volledige garantie betekent bij een gegronde klacht geen voorrijkosten, gratis reparatie of een nieuw product als het artikel niet gerepareerd kan worden. De aanschafwaarde is dus meerdere jaren gegarandeerd.

Fabrieksgarantie

Kwaliteitparket geeft standaard 1 jaar garantie op alle artikelen die je bij ons koopt. Fabrikanten bieden in veel gevallen een garantietermijn van meer dan een jaar, de zogenaamde fabrieksgarantie. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan - indien van toepassing - in de gebruiksaanwijzing van het artikel.

Wettelijke garantie

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De door Kwaliteitparket fabrieksgaranties doen niet af aan de wettelijke garantie.

4. Reparatiekosten

Binnen garantie

Als de klacht gegrond is, komen alle kosten voor het omruilen of laten repareren van artikelen (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Kwaliteitparket.

Buiten garantie

Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor jou kosten verbonden aan het oplossen van je artikelklacht, dan informeren we jou hier vooraf over.

Gegronde klacht

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

- beschadiging door opzet, of door nalatigheid;

- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;

- normale slijtage en/of

- beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

5. Reparatieperiode

Vanaf het moment dat een te repareren artikel bij de servicedienst is, duurt het maximaal 21 dagen tot je jouw artikel gerepareerd in huis hebt. Als het artikel niet gerepareerd kan worden, informeren we jou binnen deze periode over de verdere afhandeling.

Neemt u contact op met onze klantenservice om de juiste procedure te overleggen, u kunt ons bereiken op +31(320) 280 665 of mail naar info@kwaliteitparket.nl. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

Hier vindt u meer klantenservice informatie over Garantie en Service