25.000 tevreden klanten 35 jaar ervaring Gratis verzending vanaf €20,-  30 dagen bedenktijd  Showroom

 

 

Bestellen bij Kwaliteitparket.nl

 

Eenvoudig een bestelling plaatsen bij Kwaliteitparket.nl

 

  • Hoe vind ik het product van mijn keuze?
    U kunt gebruik maken van de menustructuur aan de linkerzijde of gebruik maken van de zoekfunctie. U kunt zoeken op trefwoord, productnaam of bestelnummer. Niet gevonden wat u zocht? Neemt u dan contact op met de klantenservice: bel naar +31(320) 280 665 of mail naar
    info@kwaliteitparket.nl.
     
  • Hoe plaats ik de bestelling?
    Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "toevoegen button" of "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "winkel verder" om het assortiment verder te bekijken of op "Afrekenen" om te betalen. Heeft u alles wat u zoekt? Vul dan uw gegevens in en doorloop de stappen van uw account aanmaken, adresgegevens, bestelling inzien en betaling. Pas aan het einde van stap 3, als u de aankoop bevestigt, is uw bestelling definitief. Voor u bij stap 3 uw bestelling bevestigd heeft, bent u te allen tijde vrij om wijzigingen aan te brengen.
     
  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?
    Ja, dat kan. Klik onder "uw gegevens" op "ander afleveradres", hier vult u de juiste gegevens in.
     
  • Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
    Ja, dat kan. Dit kunt u aangeven nadat u een account heeft aangemaakt. U kiest bij de bezorging voor de optie
    "Afhalen in Lelystad". Wij zijn op werkdagen en op zaterdag geopend van 10.00 - 17.00 uur. 90 procent van de producten zijn binnen 1 a 2 werkdagen bij ons in huis. U ontvangt van ons een bevestiging wanneer de bestelling voor u klaar ligt.
     
  • Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
    U ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van uw betaalwijze een betalingsbevestiging. Zodra uw bestelling door het magazijn is ingepakt en verstuurd is, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace nummer en postcode, hiermee kunt u de status van uw bestelling zien via de website van TNTpost. De pagina die hiervoor aangehouden kan worden is https://www.tntpost.nl/voorthuis/site/zoeken/track-trace/index.aspx
     
  • Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
    Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice: bel naar +31(320) 280 665 of mail naar
    info@kwaliteitparket.nl.


 Terug naar betalen en verzenden