25.000 tevreden klanten 35 jaar ervaring Gratis verzending vanaf €20,-  30 dagen bedenktijd  Showroom

 

 
Retourneren tot 30 dagen

De retourneerprocedure van Kwaliteitparket.nl
  • Ik wil iets retourneren, wat moet ik doen?
    Indien u niet tevreden bent over een artikel kunt u één van de onderstaande formulieren invullen en het product retour sturen. 
    Download hier het Europese Herroepinsformulier
    Download hier uw Herroepinsformulier/retourformulier van kwaliteitparket.
    Neemt u eventueel voor het retour zenden contact op met onze klantenservice, bel naar +31(320) 280 665 of mail naar info@kwaliteitparket.nl
     
  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
    De verantwoordelijkheid en de kosten van het retourzenden komen voor uw rekening, tenzij anders overeengekomen is (bijvoorbeeld; in geval van gebreken). Wanneer u de bestelling ongefrankeerd retourneert aan ons, zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen. De aan ons betaalde Verzendkosten worden vergoed, met uitzondering van de verzendkosten welke u maakt voor het terugsturen. 
     
  • Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
    U heeft het recht uw bestelling binnen 30 dagen te retourneren of melding te maken dat u de producten wil retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 30 dagen, waarna de garantieperiode in werking treedt. Alleen Olie, Lak, Lijm, op maatgemaakte producten en voor u speciaal bestelde producten kunnen niet worden teruggenomen.

     
  • Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?
    Dit is helaas niet mogelijk.
     
  • Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
    Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt. 
     
  • Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
    Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen! Bel naar +31(320) 280 665 of mail naar info@kwaliteitparket.nl. Wanneer u het product heeft beschadigd kunnen er kosten in rekening worden gebracht.
     
  • Heeft u een retourbalie?
    U kunt producten terugbrengen of retourneren bij onze retourbalie in Lelystad. Maakt u hiervoor een afspraak met onze klantenservice, bel naar +31(320) 280 665 of mail naar info@kwaliteitparket.nl.

 

  • Terugbetaling
    Wij betalen uw het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending) zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug. De kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de consument. Indien wij de retourzending niet binnen 14 dagen ontvangen, wachten wij met de terugbetaling totdat wij het artikel ontvangen hebben, of totdat de consument aan kan tonen dat het bij ons retour ontvangen is.

 
Terug naar betalen en verzenden