25.000 tevreden klanten 35 jaar ervaring Gratis verzending vanaf €20,-  30 dagen bedenktijd  Showroom

 

 

Kwaliteitparket.nl | Klachten

 

  • Hoe verwerkt Kwaliteitparket.nl uw klacht?
    Wij van Kwaliteitparket.nl hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent en dat u tevreden over ons kunt praten. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen binnen 24 uur. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

     
  • Hoe dien ik een klacht in?
    Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@kwaliteitparket.nl of schriftelijk een klacht te versturen naar: 

    Woodpoint Nederland
    T.a.v. Supervisor Klantenservice Kwaliteitparket.nl
    Industrieterrein Noordersluis
    Bolderweg 72A
    8243 RD Lelystad

     
  • Hoelang kan het duren voordat ik bericht terug krijg?
    Wij brengen u binnen 5 dagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen. Bij Kwaliteitparket.nl ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord.
  • Klachten over onze producten, diensten of onze service
    Binnen 3 maanden nadat wij uw klacht geheel of gedeeltelijk hebben afgewezen, dan wel ongegrond
    hebben verklaard, kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel:
     
    Geschillencommissie Thuiswinkel
    Postbus 90600
    2509 LP DEN HAAG
    www.sgc.nl

     

Terug naar Service en Garantie